Kære alle

Så må vi igen lukke dørene op til vores fantastiske motionscenter. Efter planen lukker døren op torsdag d. 27/5-21 kl 05.00.

Der vil én gang dagligt blive kontrolleret om de der er til stede i motionscenteret er i besiddelse af et gyldigt corona pas. HUSK DETTE ER ET LOVKRAV!

Hvis man mod forventning opholder sig i motionscenteret uden gyldigt corona pas, vil dette straks medføre 1 års udelukkelse af motionscenteret.

Alle medlemmer som i perioden 1/10-2020 til 24/5-2021, som har eller har haft et aktivt medlemskab kan benytte motionscenteret kvit og frit frem til 31/7-2021. De som har et medlemskab som strækker sig længere end 30/9-21 fortsætter selvfølgelig efter denne dato.

Som nyt medlem, koster et medlemskab frem til 30/9-2021 100.- kr. pr. måned. Dette medlemskab skal købes på vores hjemmeside og skal fornyes hver måned.

I må forvente, at der i opstarten kan være nogle problemer med medlemskaber, chip osv. Vi håber på Jeres forståelse, det er nu engang frivillige som driver motionscenteret.

Venlig hilsen Søren Johnsen Formand.