LØB & MOTION2022-09-29T18:22:17+02:00

VELKOMMEN TIL SKIF LØB & MOTION

NYT fra motionscenteret

Vi går nu imod sommeren og derfor ændres træffetider i Motionscenteret i resten af Maj og Juni samt August til mandage kl. 17-17.30.

Hvis der skulle opstå problemer med medlemskaber eller chip i løbet af juli måned, vil der være en seddel ved motionscenteret med kontakt mulighed.

Husk på at centeret drives af frivillige og du kan derfor ikke forvente vi står til rådighed på alle tidspunkter i døgnet 😊

I løbet af sommeren vil vi løbende kigge ind da vi stadig oplever nogle ikke har betalt eller ikke har deres egen chip med – så husk dette!!

Holdoversigt forår 2022

SPINNING:  Tirsdag og Torsdag kl. 19-20 + Søndag kl. 10-11

Hit Fit Dance & Cirkeltræning holder pause – starter op efter sommerferien.

Det er muligt at købe – og forny medlemskab, tilmelde sig hold og se holdoversigt ved at klikke her, eller mød op i træffetiderne, så hjælper vi gerne 😊

Vores facebookside bruges fremadrettet til at dele information om motionscenteret, hvorfor det ikke vil være muligt at kontakte de frivillige via Messenger. Kontakt os via vores Facebook side her

I SKIF motionscenter tilbyder vi topmoderne træningsfaciliteter fra Technogym. Der er mulighed for træning for alle uanset niveau. Vi tilbyder flere forskellige holdtræninger i løbet af en uge, med instruktører der sørger for en sjov og effektiv træning. Vi tilbyder blandt andet spinning hver mandag, tirsdag, torsdag og søndag, cirkeltræning hver onsdag og hit-fit dance hver mandag.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to site admins
Problem displaying Facebook posts.

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException
Code: 190
Subcode: 460

Sidste nyt fra SKIF Løb & Motion